Chrissie Cosmetics by Vivipharma — włoska marka pielęgnacyjna

Produkowane we Włoszech wyjątkowe kosmetyki premium do pielęgnacji cery Chrissie Cosmetics powstają w Vivipharma Laboratori di Ricerca. Zapewniają kompleksową i luksusową pielęgnację. Przywracają równowagę, nawilżenie, zdrowy koloryt i blask. Ich unikalne receptury i spektakularne efekty działania sprawiły, że pokochały je konsumentki na całym świecie. Kosmetyki Chrissie Cosmetics stosowane są w gabinetach kosmetycznych oraz pielęgnacji domowej.

Włoskie kosmetyki Chrissie Cosmetics do gabinetu i pielęgnacji domowej

Włoska marka kosmetyczna Chrissie Cosmetics oferuje kosmetyki, które intensywnie pielęgnują skórę oraz zachowują jej naturalną równowagę. Produkty te wyróżnia połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Przekładają się one na niesamowitą jakość kosmetyków Chrissie. Powstają zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa z certyfikowanych składników aktywnych. Twórcą marki Chrissie Cosmetics jest Luca Casadio, który po wizycie w Stanach Zjednoczonych i studiach w Mediolanie postanowił zaprojektować i stworzyć doskonałą i niszową markę kosmetyków premium. Luksusowe kosmetyki Chrissie Cosmetics o naturalnych zapachach są wolne od niklu, parabenów i zbędnych dodatków oraz nietestowane na zwierzętach. Zachwycają niesamowitą skutecznością, dzięki czemu cieszą się doskonałymi opiniami wśród kosmetologów, dermatologów i konsumentów na całym świecie.

Jakie kosmetyki proponuje marka Chrissie Cosmetics?

Preparaty premium Chrissie Cosmetics powstają z poszanowaniem środowiska naturalnego. Znajdziesz wśród nich szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Chrissie Cosmetics oferuje szeroką gamę kosmetyków a wśród nich peelingi, toniki, mleczka, pianki, serum, maseczki oraz kremy do twarzy i okolic oczu. Kosmetyki premium włoskiej marki Chrissie Cosmetics dedykowane są osobom z różnymi potrzebami skóry: nawilżają, oczyszczają, odżywiają, łagodzą, ujędrniają, rozświetlają, odmładzają, redukują przebarwienia oraz intensywnie pielęgnują okolice oczu. W 2022 roku do portfolio marki dołączyła linia na ciało Body Active.

Doskonałe kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji skóry

Włoska marka kosmetyków Chrissie Cosmetics selektywnie dobiera składniki pochodzenia naturalnego. Bierze również odpowiedzialność kontrolę składników. Preparaty Chrissie Cosmetics są:

  • wolne od niklu
  • zawierają tylko naturalne zapachy
  • pozbawione parabenów
  • nietestowane na zwierzętach
  • hipoalergiczne
  • bez GMO i zbędnych wypełniaczy

We Włoszech marka Chrissie Cosmetics polecana jest przez farmaceutów. W Polsce dostępna jest w renomowanych gabinetach kosmetycznych i medycyny estetycznej oraz partnerskich sklepach online. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyki białej Chrissie Cosmetics na Polskę jest Beauty Management Sp. z o.o.

Poznaj je bliżej: https://chrissiecosmetics.com.pl/.

O kosmetykach w Polsce

Mikrobiom beauty
W ostatnich latach do kręgu zainteresowań biologów i biotechnologów (po ko­mórkach macierzystych) dołączył również mikrobiom człowieka, czyli różnicowana społeczność ko­mensalnych, symbiotycznych i patogennych mikroorga­nizmów żyjących w i na jego ciele. Badania nad mikroflorą obejmujące wpływ wieku, diety, stoso­wanych leków, środowiska życia oraz przebytych chorób na skład tej mikroflory umożliwiły zrozumienie rela­cji, które składają się na zachowanie zdrowia lub rozwój chorób zależnych właśnie od mikroorganizmów zamiesz­kujących nasze ciało. Okazuje się, że mikroflora ma wpływ na różne aspekty fizjologii organizmu człowieka oraz jego podatność na wiele dysfunkcji organizmu. Zachwianie naturalnej równowagi mikrobiologicznej skóry, np. poprzez zastosowanie terapii antybiotykowej czy agresywnej, nieprawidłowej pielęgnacji może mieć istotne konsekwencje dla jej funkcjonowania a także wpływać na przyspieszenie procesu jej starzenia.

Dlatego w kosmetologii rozwinął się odrębny nurt w kosmetologii – kosmetyki pre- i probiotyczne. Ich zadaniem jest tworzenie i utrzymanie na powierzchni skóry aktywnej bariery ochronnej – mikrobiologicznej flory, która zapobiega namnażaniu się drobnoustrojów chorobotwórczych. Są to kosmetyki idealne dla skóry pozbawionej naturalnej ochrony, podrażnionej czy uszkodzonej, ponieważ na takiej skórze patogenne drobnoustroje rozmnażają się błyskawicznie, powodując różnorodne dermatozy.

Mimo, iż wcześniejsze pokolenia posiadały, nabytą przez doświadczenie wiedzę, o dobrym wpływie pre- i probiotyków na skórę, jednak dopiero teraz trend mikrobiom beauty, czyli czerpanie z dobroczynnych właściwości kefirów czy jogurtów działających przeciwstarzeniowo i kojąco na skórę, jest widoczny w produkcji wielu luksusowych produktów do jej mycia i pielęgnacji.

Branża kosmetyczna oferuje szeroki wachlarz produktów, w tym m.in. kosmetyki do pielęgnacji
skóry, włosów, jamy ustnej, perfumy czy kosmetyki kolorowe. Produkty te są dostępne w sprzedaży bezpośredniej, hurtowej, a także za pośrednictwem salonów piękności, salonów fryzjerskich czy centrów SPA.

Na każdym z etapów generowane jest zatrudnienie, tworzona jest wartość dodana, wypłacane są wynagrodzenia i odprowadzane są podatki. Łączne efekty ekonomiczne znacznie przewyższają efekty bezpośrednie. W niniejszym raporcie podjęto próbę ich oszacowania przy użyciu modelu przepływów międzygałęziowych, inaczej zwanego modelem Input-Output lub modelem Leontiefa. Model koncentruje się na powiązaniach i zależnościach między różnymi gałęziami gospodarki, dzięki czemu pozwala zbadać, w jaki sposób działalność danej gałęzi wpływa na rozwój pozostałych.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *