Chrissie Cosmetics by Vivipharma — włoska marka pielęgnacyjna

Produkowane we Włoszech wyjątkowe kosmetyki premium do pielęgnacji cery Chrissie Cosmetics powstają w Vivipharma Laboratori di Ricerca. Zapewniają kompleksową i luksusową pielęgnację. Przywracają równowagę, nawilżenie, zdrowy koloryt i blask. Ich unikalne receptury i spektakularne efekty działania sprawiły, że pokochały je konsumentki na całym świecie. Kosmetyki Chrissie Cosmetics stosowane są w gabinetach kosmetycznych oraz pielęgnacji domowej.

Włoskie kosmetyki Chrissie Cosmetics do gabinetu i pielęgnacji domowej

Włoska marka kosmetyczna Chrissie Cosmetics oferuje kosmetyki, które intensywnie pielęgnują skórę oraz zachowują jej naturalną równowagę. Produkty te wyróżnia połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Przekładają się one na niesamowitą jakość kosmetyków Chrissie. Powstają zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa z certyfikowanych składników aktywnych. Twórcą marki Chrissie Cosmetics jest Luca Casadio, który po wizycie w Stanach Zjednoczonych i studiach w Mediolanie postanowił zaprojektować i stworzyć doskonałą i niszową markę kosmetyków premium. Luksusowe kosmetyki Chrissie Cosmetics o naturalnych zapachach są wolne od niklu, parabenów i zbędnych dodatków oraz nietestowane na zwierzętach. Zachwycają niesamowitą skutecznością, dzięki czemu cieszą się doskonałymi opiniami wśród kosmetologów, dermatologów i konsumentów na całym świecie.

Jakie kosmetyki proponuje marka Chrissie Cosmetics?

Preparaty premium Chrissie Cosmetics powstają z poszanowaniem środowiska naturalnego. Znajdziesz wśród nich szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Chrissie Cosmetics oferuje szeroką gamę kosmetyków a wśród nich peelingi, toniki, mleczka, pianki, serum, maseczki oraz kremy do twarzy i okolic oczu. Kosmetyki premium włoskiej marki Chrissie Cosmetics dedykowane są osobom z różnymi potrzebami skóry: nawilżają, oczyszczają, odżywiają, łagodzą, ujędrniają, rozświetlają, odmładzają, redukują przebarwienia oraz intensywnie pielęgnują okolice oczu. W 2022 roku do portfolio marki dołączyła linia na ciało Body Active.

Doskonałe kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji skóry

Włoska marka kosmetyków Chrissie Cosmetics selektywnie dobiera składniki pochodzenia naturalnego. Bierze również odpowiedzialność kontrolę składników. Preparaty Chrissie Cosmetics są:

  • wolne od niklu
  • zawierają tylko naturalne zapachy
  • pozbawione parabenów
  • nietestowane na zwierzętach
  • hipoalergiczne
  • bez GMO i zbędnych wypełniaczy

We Włoszech marka Chrissie Cosmetics polecana jest przez farmaceutów. W Polsce dostępna jest w renomowanych gabinetach kosmetycznych i medycyny estetycznej oraz partnerskich sklepach online. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyki białej Chrissie Cosmetics na Polskę jest Beauty Management Sp. z o.o.

Poznaj je bliżej: https://chrissiecosmetics.com.pl/.

O kosmetykach w Polsce

Branża beauty rozumie, że stan zdrowia ma odzwierciedlenie w dynamice starzenia się i wyglądzie skóry, dlatego też, aby spowodować spowolnienie i bardziej łaskawe dla organizmu starzenie, należy podejmować działania anti-aging w odniesieniu do całego organizmu od momentu, kiedy proces ten rozpoczyna się, a nawet wcześniej – często mówi się, że zdrowe starzenia zaczyna się w dzieciństwie! Anti-aging to zatem pierwszy krok na drodze ku healthy aging – zdrowemu starzeniu się. Rozwój branży beauty zarówno w obszarze estetologii medycznej, jak i kosmetologii wskazuje, że kierunki rozwoju global anti-aging oraz healthy aging mogą znaleźć trwałe miejsce w programach terapeutycznych specjalistów estetologów.

Inwazyjność i technologia oraz ekologia i naturalność – różne drogi walki ze starzeniem
Aktualne trendy w branży beauty można rozpatrywać biorąc pod uwagę także inne kryterium – rodzaj metod i narzędzi używanych w terapiach przeciwstarzeniowych, pielęgnacyjnych i upiększających. Tu zauważyć można dwukierunkowy rozwój branży. Z jednej strony rozwija się estetologia naturalna, oparta o ekologiczne, organiczne składniki aktywne, masaż, hydro- , balneo- czy krioterapię, z drugiej w działaniach estetycznych sięga się po bardzo zaawansowane biotechnologicznie, aparaturowe oraz medycznie zabiegi.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Global anti-aging oraz Healthy aging – nowe podejście do starzenia
Starzenie (aging), jest skomplikowanym, długotrwałym, dynamicznym i nieodwracalnym procesem związanym z upływem lat, zachodzącym w ludzkim organizmie, który ma wpływ na wiele aspektów ludzkiego życia, związanych z aktywnością fizyczną, mentalną i społeczną. Rozpoczyna się niepostrzeżenie po okresie dojrzewania, nasila z biegiem czasu i prowadzi do uszkodzenia wszystkich funkcji organizmu.

Mimo, że jest to proces fizjologiczny i dotyczący każdego z nas, współczesne pokolenia ludzi nie chcą pogodzić się ze zmianami związanymi ze starzeniem, zachodzącymi w ich organizmach. Z roku na rok na całym świecie rośnie liczba osób, dla których zachowanie atrakcyjnego wyglądu do późnej starości jest równie ważne, jak zachowanie aktywnego umysłu i dobrego zdrowia fizycznego. Mimo, iż starzenie to proces naturalny, już od dziesięcioleci zaznacza się tendencja, aby traktować go w kategoriach patologii („choroba starzenia”) wymagającej właściwej diagnostyki, profilaktyki i terapii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *