Korzystaj z modowych okazji i wspieraj sadzenie drzew. Przez cały wrzesień we Wrocław Fashion Outlet potrwa akcja „Modne środy w Fashion Club”

1 września we Wrocław Fashion Outletruszy akcja Miesiąc Fashion Club, w ramach której członkowie programu lojalnościowego centrum będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez wybrane marki uczestniczące w programie, wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach oraz zdobyć atrakcyjne upominki. Dodatkowo, podczas trwającej przez cały wrzesień akcji „Razem zazielenimy okolicę”,realizowanej we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej w ramach Programu Zielony Mecenat, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć inicjatywęsadzenia drzew w okolicy centrum. 

Miesiąc Fashion Clubpod znakiem promocji i wspierania środowiska

Miesiąc Fashion Club to akcja, która od kilku lat organizowana jest przez Wrocław Fashion Outlet. Dedykowana jest ona członkom programu lojalnościowego centrum. W tym roku potrwa od 1 do 30 września i będzie przebiegała pod hasłem „Modne środy we Wrocław Fashion Outlet”. W związku z tym we wszystkie środy września (odpowiednio 6, 13, 20 i 27 dnia miesiąca), na członków Fashion Club czekać będą specjalne promocje przygotowane przez najlepsze marki uczestniczące w programie, a także liczne atrakcje. Wśród nich można wymienić wyjątkowe wydarzeniaoraz upominki – niespodzianki przygotowane przez centrum.Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały wrzesień akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu w ramach Programu Zielony Mecenat. W tym roku za każdy zakup dokonany w ramach Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5zł na posadzenie drzew przy ul. Granicznej (tuż obok ronda Pileckiego). „We Wrocław Fashion Outlet uważamy, że zrównoważony rozwój to podstawa w zarządzaniu nowoczesnym centrum handlowym. Dlatego tak chętnie angażujemy się w proekologiczneinicjatywy, w tym na przykład coroczne nasadzenia drzew we wrocławskiej przestrzeni publicznej, które realizowane są w ramach akcji „Razem zazielenimy okolicę”. W minionym roku dzięki zaangażowaniu naszych klientów podczas Miesiąca Fashion Club zebraliśmy kwotę 44 000 zł na zasadzenie i kilkuletnią pielęgnację drzew w okolicy. Dlatego członkostwo w naszym programie lojalnościowym to nie tylko okazja do skorzystania z rabatów, ale także zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet. Warto dodać, że pięciu najbardziej aktywnych członków Fashion Club biorących udział w akcjizostanie nagrodzonych przez centrumdoładowaniem kont klubowych kwotą 100 zł.

Fashion Club – wciąż możesz dołączyć do programu!

Dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać z rabatów i atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu można w bardzo prosty i szybki sposób. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store, zarejestrować się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udać się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Aby na bieżąco otrzymywać informacje o specjalnych ofertach i organizowanych przez centrum outletowe atrakcjach, warto podczas przystąpienia do programu wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, zacząć śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację – umożliwia ona gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie. „Fashion Club liczy już ponad 50 000 członków, którzy podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci rabatu przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Zatem członkostwo w Fashion Club wiążę się ze sporymi oszczędnościami. Dodatkowo klubowicze mogą korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług niedostępnych dla innych”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet.

O kosmetykach w Polsce

Mikrobiom beauty
W ostatnich latach do kręgu zainteresowań biologów i biotechnologów (po ko­mórkach macierzystych) dołączył również mikrobiom człowieka, czyli różnicowana społeczność ko­mensalnych, symbiotycznych i patogennych mikroorga­nizmów żyjących w i na jego ciele. Badania nad mikroflorą obejmujące wpływ wieku, diety, stoso­wanych leków, środowiska życia oraz przebytych chorób na skład tej mikroflory umożliwiły zrozumienie rela­cji, które składają się na zachowanie zdrowia lub rozwój chorób zależnych właśnie od mikroorganizmów zamiesz­kujących nasze ciało. Okazuje się, że mikroflora ma wpływ na różne aspekty fizjologii organizmu człowieka oraz jego podatność na wiele dysfunkcji organizmu. Zachwianie naturalnej równowagi mikrobiologicznej skóry, np. poprzez zastosowanie terapii antybiotykowej czy agresywnej, nieprawidłowej pielęgnacji może mieć istotne konsekwencje dla jej funkcjonowania a także wpływać na przyspieszenie procesu jej starzenia.

Dlatego w kosmetologii rozwinął się odrębny nurt w kosmetologii – kosmetyki pre- i probiotyczne. Ich zadaniem jest tworzenie i utrzymanie na powierzchni skóry aktywnej bariery ochronnej – mikrobiologicznej flory, która zapobiega namnażaniu się drobnoustrojów chorobotwórczych. Są to kosmetyki idealne dla skóry pozbawionej naturalnej ochrony, podrażnionej czy uszkodzonej, ponieważ na takiej skórze patogenne drobnoustroje rozmnażają się błyskawicznie, powodując różnorodne dermatozy.

Mimo, iż wcześniejsze pokolenia posiadały, nabytą przez doświadczenie wiedzę, o dobrym wpływie pre- i probiotyków na skórę, jednak dopiero teraz trend mikrobiom beauty, czyli czerpanie z dobroczynnych właściwości kefirów czy jogurtów działających przeciwstarzeniowo i kojąco na skórę, jest widoczny w produkcji wielu luksusowych produktów do jej mycia i pielęgnacji.

Branża kosmetyczna oferuje szeroki wachlarz produktów, w tym m.in. kosmetyki do pielęgnacji
skóry, włosów, jamy ustnej, perfumy czy kosmetyki kolorowe. Produkty te są dostępne w sprzedaży bezpośredniej, hurtowej, a także za pośrednictwem salonów piękności, salonów fryzjerskich czy centrów SPA.

Na każdym z etapów generowane jest zatrudnienie, tworzona jest wartość dodana, wypłacane są wynagrodzenia i odprowadzane są podatki. Łączne efekty ekonomiczne znacznie przewyższają efekty bezpośrednie. W niniejszym raporcie podjęto próbę ich oszacowania przy użyciu modelu przepływów międzygałęziowych, inaczej zwanego modelem Input-Output lub modelem Leontiefa. Model koncentruje się na powiązaniach i zależnościach między różnymi gałęziami gospodarki, dzięki czemu pozwala zbadać, w jaki sposób działalność danej gałęzi wpływa na rozwój pozostałych.

Dbanie o urodę to ważny aspekt życia codziennego. Zwykło się uważać, że szczególnie zainteresowane są nim kobiety, ale mniejszościowa dotychczas grupa męska dynamicznie rośnie, bo mężczyźni też lubią o siebie dbać. Atrakcyjny wygląd sprzyja dobremu samopoczuciu, a także przykuwa uwagę otoczenia. Z zalet zabiegów pielęgnacyjnych zdaje sobie sprawę coraz więcej ludzi, a rosnący dobrobyt społeczeństwa pozwala na korzystanie z usług profesjonalnych salonów w coraz większym stopniu.

Za te „urodowe cuda” odpowiadają utalentowane kosmetyczki. Jest to zawód oferujący obiecujące perspektywy na przyszłość i możliwość ciągłego rozwoju.

Praca na etacie w salonie kosmetycznym to pensja od 1700 zł do 2700 zł netto. Podane widełki są przeciętne, co oznacza, że skrajne przypadki mogą zarabiać mniej lub więcej, niż pokazuje to podany przedział. Różnice w zarobkach wynikają z lokalizacji danego salonu. Większe miasta oferują wyższe pensje w stosunku do mniejszych miejscowości, gdzie zainteresowanie usługami jest mniejsze. Do tego dochodzą nabyte kompetencje oraz ich potwierdzenia – zyskasz na wartości, jeśli specjalizujesz się w kilku zabiegach, a dodatkowo posiadasz dyplomy i certyfikaty zdobyte na szkoleniach i kursach. Jeśli jednak Twoje zaangażowanie w pracę zaowocuje własną działalnością, to możesz liczyć na zyski rzędu 3500 zł – 5000 zł. Zarobki kosmetyczki pracującej na własną rękę uzależnione są od oferowanych cen usług, popularności wśród klientów, posiadanych umiejętności oraz ponoszonych w związku z działalnością kosztów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *