Korzystaj z modowych okazji i wspieraj sadzenie drzew. Przez cały wrzesień we Wrocław Fashion Outlet potrwa akcja „Modne środy w Fashion Club”

1 września we Wrocław Fashion Outletruszy akcja Miesiąc Fashion Club, w ramach której członkowie programu lojalnościowego centrum będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez wybrane marki uczestniczące w programie, wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach oraz zdobyć atrakcyjne upominki. Dodatkowo, podczas trwającej przez cały wrzesień akcji „Razem zazielenimy okolicę”,realizowanej we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej w ramach Programu Zielony Mecenat, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć inicjatywęsadzenia drzew w okolicy centrum. 

Miesiąc Fashion Clubpod znakiem promocji i wspierania środowiska

Miesiąc Fashion Club to akcja, która od kilku lat organizowana jest przez Wrocław Fashion Outlet. Dedykowana jest ona członkom programu lojalnościowego centrum. W tym roku potrwa od 1 do 30 września i będzie przebiegała pod hasłem „Modne środy we Wrocław Fashion Outlet”. W związku z tym we wszystkie środy września (odpowiednio 6, 13, 20 i 27 dnia miesiąca), na członków Fashion Club czekać będą specjalne promocje przygotowane przez najlepsze marki uczestniczące w programie, a także liczne atrakcje. Wśród nich można wymienić wyjątkowe wydarzeniaoraz upominki – niespodzianki przygotowane przez centrum.Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały wrzesień akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu w ramach Programu Zielony Mecenat. W tym roku za każdy zakup dokonany w ramach Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5zł na posadzenie drzew przy ul. Granicznej (tuż obok ronda Pileckiego). „We Wrocław Fashion Outlet uważamy, że zrównoważony rozwój to podstawa w zarządzaniu nowoczesnym centrum handlowym. Dlatego tak chętnie angażujemy się w proekologiczneinicjatywy, w tym na przykład coroczne nasadzenia drzew we wrocławskiej przestrzeni publicznej, które realizowane są w ramach akcji „Razem zazielenimy okolicę”. W minionym roku dzięki zaangażowaniu naszych klientów podczas Miesiąca Fashion Club zebraliśmy kwotę 44 000 zł na zasadzenie i kilkuletnią pielęgnację drzew w okolicy. Dlatego członkostwo w naszym programie lojalnościowym to nie tylko okazja do skorzystania z rabatów, ale także zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet. Warto dodać, że pięciu najbardziej aktywnych członków Fashion Club biorących udział w akcjizostanie nagrodzonych przez centrumdoładowaniem kont klubowych kwotą 100 zł.

Fashion Club – wciąż możesz dołączyć do programu!

Dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać z rabatów i atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu można w bardzo prosty i szybki sposób. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store, zarejestrować się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udać się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Aby na bieżąco otrzymywać informacje o specjalnych ofertach i organizowanych przez centrum outletowe atrakcjach, warto podczas przystąpienia do programu wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, zacząć śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację – umożliwia ona gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie. „Fashion Club liczy już ponad 50 000 członków, którzy podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci rabatu przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Zatem członkostwo w Fashion Club wiążę się ze sporymi oszczędnościami. Dodatkowo klubowicze mogą korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług niedostępnych dla innych”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet.

O kosmetykach w Polsce

Medical beauty
Cześć usługobiorców branży beauty ze względu na swoje możliwości, oczekiwania czy po prostu wskazania, wynikające z potrzeb skóry, rezygnuje z długoterminowych kosmetologicznych terapii pielęgnacyjnych i przeciwstarzeniowych na rzecz procedur inwazyjnych, medycznych (medical beauty) – choć obarczonych większym ryzykiem powikłań – dających szybkie i trwałe efekty. Zabiegi te są udoskonalane i coraz bardziej dostępne dla odbiorców rynku beauty.

Drugim odłamem tego trendu jest medykalizacja kosmetologicznej części branżyktóra postępuje od kilku lat, powodując, że zabiegi przebiegające z przerwaniem ciągłości naskórka, o większej inwazyjności (ingerencji w tkankę) niż te tradycyjne, wykonywane są przez nie-lekarzy (np. karboksyterapia, mezoterapia mikroigłowa, zabiegi laserowe). Z powodu braku jednoznacznych regulacji prawnych, co do zakresu kompetencji poszczególnych grup zawodowych związanych z upiększaniem ciała i mimo trwającej na ten temat dyskusji w szeroko pojętej branży beauty, trend ten w estetologii kosmetologicznej rozwija się bardzo dynamicznie.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Branża beauty rozumie, że stan zdrowia ma odzwierciedlenie w dynamice starzenia się i wyglądzie skóry, dlatego też, aby spowodować spowolnienie i bardziej łaskawe dla organizmu starzenie, należy podejmować działania anti-aging w odniesieniu do całego organizmu od momentu, kiedy proces ten rozpoczyna się, a nawet wcześniej – często mówi się, że zdrowe starzenia zaczyna się w dzieciństwie! Anti-aging to zatem pierwszy krok na drodze ku healthy aging – zdrowemu starzeniu się. Rozwój branży beauty zarówno w obszarze estetologii medycznej, jak i kosmetologii wskazuje, że kierunki rozwoju global anti-aging oraz healthy aging mogą znaleźć trwałe miejsce w programach terapeutycznych specjalistów estetologów.

Inwazyjność i technologia oraz ekologia i naturalność – różne drogi walki ze starzeniem
Aktualne trendy w branży beauty można rozpatrywać biorąc pod uwagę także inne kryterium – rodzaj metod i narzędzi używanych w terapiach przeciwstarzeniowych, pielęgnacyjnych i upiększających. Tu zauważyć można dwukierunkowy rozwój branży. Z jednej strony rozwija się estetologia naturalna, oparta o ekologiczne, organiczne składniki aktywne, masaż, hydro- , balneo- czy krioterapię, z drugiej w działaniach estetycznych sięga się po bardzo zaawansowane biotechnologicznie, aparaturowe oraz medycznie zabiegi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *