Rozwój e-commerce w Polsce przyspiesza, podobnie jak dostawy z kategorii beauty. Popularna drogeria Kontigo nawiązała współpracę z Glovo, dzięki której ponad 5 000 produktów pielęgnacyjnych i makijażowych firmy jest dostępne w ekspresowej dostawie w ciągu kilkudziesięciu minut w aż 14 miastach w Polsce. Dla Glovo to już kolejny partner w kategorii beauty, która staje się coraz popularniejsza wśród rosnącej grupy użytkowników oczekujących dostaw już w kilkadziesiąt minut.
Coraz więcej Polaków kupuje kosmetyki w internecie
Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022”, Polacy coraz częściej korzystają z zakupów online ze względu na całodobową dostępność, nieograniczony wybór i atrakcyjne ceny w porównaniu do sklepów stacjonarnych[1]. Liczba internautów w Polsce wzrosła do 30 mln, z czego aż 77% robi zakupy online. Wśród najczęściej nabywanych produktów znajdują się kosmetyki i perfumy, które są kupowane przez 65% osób dokonujących zakupów online. Dzięki współpracy Glovo i Kontigo użytkownicy mogą zamówić produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne z ekspresową dostawą do domu w 14 miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Katowicach, Kielcach, Opolu, Tarnowie, Toruniu, Tychach, Czeladzi czy Bielsko-Białej.
Kontigo – odkryj świat wyjątkowych kosmetyków
Kontigo to znana drogeria, który zdobyła uznanie klientów dzięki szerokiemu wyborowi wysokiej jakości kosmetyków. Marka posiada w swoim asortymencie marki własne i topowe brandy: produkty do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także zapachy i liczne akcesoria. Razem z GlovoKontigo chce zapewnić klientom nowe wrażenia podczas zakupów, umożliwiając wybór spośród ponad 5000 produktów związanych z pielęgnacją oraz zdrowiem, dostarczanych szybko i wygodnie pod wskazany adres, w zaledwie kilkadziesiąt minut.
Dotychczas najczęściej zamawianymi produktami z kategorii beauty w Polsce były szampon odbudowujący i maska do włosów, jednak wraz z rozszerzeniem oferty proporcje mogą się znacząco zmieniać. Globalnie w Glovo najczęściej zamawiany jest tusz do rzęs i waciki do demakijażu. Klienci doskonale wykorzystują dostępną ofertę kosmetyczną w Glovo zarówno w przypadku nieprzewidzianych sytuacji, jak i w codziennych zakupach, doceniając wygodę i szybkość realizacji zamówień.
Nasze produkty dostępne są nie tylko stacjonarnie, ale także poprzez sklep online oraz aplikację Kontigo. Dzięki temu wiemy, jak istotny staje się kanał sprzedaży online z możliwie jak najszybszą dostawą. To wygoda i komfort, który doceniają nasi klienci. Dzięki Glovo możemy jeszcze bardziej skoncentrować się na indywidualnych potrzebach klientów, którzy często potrzebują naszych produktów dosłownie natychmiast – podkreśla Agata Stachowiak Menadżer Marketingu Kontigo.
Od kwiatów po kosmetyki – Glovo stale rozszerza ofertę e-retail
Misją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. W tym celu, platforma dynamicznie rozwija swoją sieć partnerów i rozszerza ofertę e-retail o nowe kategorie. Od 2022 roku liczba sklepów współpracujących z platformą wzrosła dwukrotnie, umożliwiając użytkownikom zamawianie różnorodnych produktów. Dzisiaj użytkownicy Glovo w Polsce mogą zamówić artykuły wyposażenia wnętrz, jedzenie i zabawki dla zwierząt, kwiaty, kosmetyki, ubrania, wyroby cukiernicze, artykuły biurowe czy gadżety z sex shopów. A to dopiero początek rozwoju nowych kategorii.
–Nasi użytkownicy mają rożne potrzeby zakupowe, a my chcemy móc je zaspokajać. Kosmetyki i produkty do pielęgnacji to jedne z najbardziej popularnych zakupów, zatem nawiązanie współpracy z Kontigo jest naturalnym krokiem do dalszej rozbudowy oferty Glovo w kategorii beauty na polskim rynku i bezpośrednio wiąże się z globalną strategią rozwoju naszej platformy. W innych krajach europejskich Glovo współpracuje z takimi top markami jak Douglas, Primor, Lush czy Kiko Milano. I wciąż jesteśmy otwarci na więcej. Także w Polsce, gdzie coraz więcej sklepów chce z nami współpracować – podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.
[1] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/kosmetyki-i-perfumy-hitami-sprzedazy-online-raport,70570