Chrissie Cosmetics by Vivipharma — włoska marka pielęgnacyjna

Produkowane we Włoszech wyjątkowe kosmetyki premium do pielęgnacji cery Chrissie Cosmetics powstają w Vivipharma Laboratori di Ricerca. Zapewniają kompleksową i luksusową pielęgnację. Przywracają równowagę, nawilżenie, zdrowy koloryt i blask. Ich unikalne receptury i spektakularne efekty działania sprawiły, że pokochały je konsumentki na całym świecie. Kosmetyki Chrissie Cosmetics stosowane są w gabinetach kosmetycznych oraz pielęgnacji domowej.

Włoskie kosmetyki Chrissie Cosmetics do gabinetu i pielęgnacji domowej

Włoska marka kosmetyczna Chrissie Cosmetics oferuje kosmetyki, które intensywnie pielęgnują skórę oraz zachowują jej naturalną równowagę. Produkty te wyróżnia połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Przekładają się one na niesamowitą jakość kosmetyków Chrissie. Powstają zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa z certyfikowanych składników aktywnych. Twórcą marki Chrissie Cosmetics jest Luca Casadio, który po wizycie w Stanach Zjednoczonych i studiach w Mediolanie postanowił zaprojektować i stworzyć doskonałą i niszową markę kosmetyków premium. Luksusowe kosmetyki Chrissie Cosmetics o naturalnych zapachach są wolne od niklu, parabenów i zbędnych dodatków oraz nietestowane na zwierzętach. Zachwycają niesamowitą skutecznością, dzięki czemu cieszą się doskonałymi opiniami wśród kosmetologów, dermatologów i konsumentów na całym świecie.

Jakie kosmetyki proponuje marka Chrissie Cosmetics?

Preparaty premium Chrissie Cosmetics powstają z poszanowaniem środowiska naturalnego. Znajdziesz wśród nich szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Chrissie Cosmetics oferuje szeroką gamę kosmetyków a wśród nich peelingi, toniki, mleczka, pianki, serum, maseczki oraz kremy do twarzy i okolic oczu. Kosmetyki premium włoskiej marki Chrissie Cosmetics dedykowane są osobom z różnymi potrzebami skóry: nawilżają, oczyszczają, odżywiają, łagodzą, ujędrniają, rozświetlają, odmładzają, redukują przebarwienia oraz intensywnie pielęgnują okolice oczu. W 2022 roku do portfolio marki dołączyła linia na ciało Body Active.

Doskonałe kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji skóry

Włoska marka kosmetyków Chrissie Cosmetics selektywnie dobiera składniki pochodzenia naturalnego. Bierze również odpowiedzialność kontrolę składników. Preparaty Chrissie Cosmetics są:

  • wolne od niklu
  • zawierają tylko naturalne zapachy
  • pozbawione parabenów
  • nietestowane na zwierzętach
  • hipoalergiczne
  • bez GMO i zbędnych wypełniaczy

We Włoszech marka Chrissie Cosmetics polecana jest przez farmaceutów. W Polsce dostępna jest w renomowanych gabinetach kosmetycznych i medycyny estetycznej oraz partnerskich sklepach online. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyki białej Chrissie Cosmetics na Polskę jest Beauty Management Sp. z o.o.

Poznaj je bliżej: https://chrissiecosmetics.com.pl/.

O kosmetykach w Polsce

Branża beauty rozumie, że stan zdrowia ma odzwierciedlenie w dynamice starzenia się i wyglądzie skóry, dlatego też, aby spowodować spowolnienie i bardziej łaskawe dla organizmu starzenie, należy podejmować działania anti-aging w odniesieniu do całego organizmu od momentu, kiedy proces ten rozpoczyna się, a nawet wcześniej – często mówi się, że zdrowe starzenia zaczyna się w dzieciństwie! Anti-aging to zatem pierwszy krok na drodze ku healthy aging – zdrowemu starzeniu się. Rozwój branży beauty zarówno w obszarze estetologii medycznej, jak i kosmetologii wskazuje, że kierunki rozwoju global anti-aging oraz healthy aging mogą znaleźć trwałe miejsce w programach terapeutycznych specjalistów estetologów.

Inwazyjność i technologia oraz ekologia i naturalność – różne drogi walki ze starzeniem
Aktualne trendy w branży beauty można rozpatrywać biorąc pod uwagę także inne kryterium – rodzaj metod i narzędzi używanych w terapiach przeciwstarzeniowych, pielęgnacyjnych i upiększających. Tu zauważyć można dwukierunkowy rozwój branży. Z jednej strony rozwija się estetologia naturalna, oparta o ekologiczne, organiczne składniki aktywne, masaż, hydro- , balneo- czy krioterapię, z drugiej w działaniach estetycznych sięga się po bardzo zaawansowane biotechnologicznie, aparaturowe oraz medycznie zabiegi.

Natural, eco i vege beauty
Do końca XIX w. receptury kosmetyczne oparte były głównie o przetwory roślinne, jednak z czasem zaczęły być sukcesywnie zastępowane związkami otrzymywanymi na drodze syntezy. Argumentami przemawiającymi za słusznością stosowania w kosmetologii na szeroką skalę substancji syntetycznych było ich wybiórcze działanie i duża skuteczność. W połowie lat pięćdziesiątych pojawiły się pierwsze sygnały ostrzegawcze, co do stosowania syntetycznych komponentów w kosmetykach. Powróciła wówczas moda na zioła i produkty otrzymywane w wyniku ich przetwórstwa. W estetologii kosmetologicznej natura i ekologia króluje od dawna, jednak wydaje się, że tzw. trend natural czy eco beauty w kolejnych latach nadal będzie ekspansywnie rozwijał się w branży. W pielęgnacji część estetologów bezwzględnie swój wzrok kieruje w kierunku zabiegów nieinwazyjnych opartych o naturalne, ekologiczne, a nawet wegańskie składniki aktywne.

Dlatego mówiąc o trendach w branży beauty, zdecydowanie warto wspomnieć o vege beauty – prężnie rozwijającym się w Polsce niszowym (jak dotychczas) obszarze, który staje się coraz bardziej popularny. Zdaniem wielu osób fenomen tego zjawiska wynika głównie z ciągle rosnącej świadomości społecznej tego, z jakich substancji korzystają wielkie koncerny kosmetyczne i jakich nadużyć się dopuszczają przy ich produkcji. Weganizm to coraz powszechniej preferowany styl życia eliminujący produkty pochodzenia zwierzęcego nie tylko z diety, ale również ze wszystkich innych aspektów życia, łącznie z dbałością o ciało.

Producenci kosmetyków podchwycili ten nowy trend, czego efektem jest obecność na rynku pro-ekologicznych i pro-zwierzęcych wegańskich produktów (zarówno do pielęgnacji, jak i upiększania), które nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, ani niektórych roślinnych, pozyskiwanych w sposób przysparzający zwierzętom cierpienia albo stwarzających zagrożenie dla ekosystemu, składniki te nie mogą być również testowane na zwierzętach. Rynek kosmetyczny szybko odpowiedział na potrzeby wegan poprzez włączenie do swojej oferty specjalnych, pojedynczych produktów kosmetycznych a nawet całych linii detalicznych i profesjonalnych.

W estetologii medycznej natural beauty to trend polegający na dążeniu do uzyskania naturalnego efektu poprzez regularne mało inwazyjne zabiegi, np. z użyciem lasera frakcyjnego czy mezoterapii igłowej. Unika się także nienaturalnego efektu maski, nadmiernie uwydatnionych ust, policzków czy piersi.

Medical beauty
Cześć usługobiorców branży beauty ze względu na swoje możliwości, oczekiwania czy po prostu wskazania, wynikające z potrzeb skóry, rezygnuje z długoterminowych kosmetologicznych terapii pielęgnacyjnych i przeciwstarzeniowych na rzecz procedur inwazyjnych, medycznych (medical beauty) – choć obarczonych większym ryzykiem powikłań – dających szybkie i trwałe efekty. Zabiegi te są udoskonalane i coraz bardziej dostępne dla odbiorców rynku beauty.

Drugim odłamem tego trendu jest medykalizacja kosmetologicznej części branżyktóra postępuje od kilku lat, powodując, że zabiegi przebiegające z przerwaniem ciągłości naskórka, o większej inwazyjności (ingerencji w tkankę) niż te tradycyjne, wykonywane są przez nie-lekarzy (np. karboksyterapia, mezoterapia mikroigłowa, zabiegi laserowe). Z powodu braku jednoznacznych regulacji prawnych, co do zakresu kompetencji poszczególnych grup zawodowych związanych z upiększaniem ciała i mimo trwającej na ten temat dyskusji w szeroko pojętej branży beauty, trend ten w estetologii kosmetologicznej rozwija się bardzo dynamicznie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *