Świątecznym poszukiwaniom upominków w Atrium Targówek towarzyszyć będą rozmaite atrakcje! Prezenty zapakowane po kokardę, słodki rożek obfitości za zakupy, do samodzielnego napełniania w kolorowym Candy Barze oraz świąteczne dekoracje warszawskiej galerii z pewnością pomogą poczuć świąteczny nastrój i będą miłym urozmaiceniem przygotowań.
Pięknie i oryginalnie zapakowany prezent potrafi wywołać szczery i wyczekiwany uśmiech na twarzy obdarowanej przez nas osoby. Dlatego w Atrium Targówek między 5 a 23 grudnia, w godzinach 11:00-19:00, pomocnice Świętego Mikołaja, zupełnie za darmo, będą ozdabiały podarki filcowymi rogami renifera, figurkami ze sklejki, suszu owocowego i papieru pakowego w różnej kolorystyce. Każdy kto okaże dwa paragony ze sklepów znajdujących się w galerii, na łączną minimalną kwotę 100 zł, będzie mógł skorzystać z pomocy profesjonalistek! Maksymalnie jeden paragon na minimum 50 zł może pochodzić ze sklepu Carrefour. Z kolei beneficjenci programu lojalnościowego #MaszOkazję dostaną do dyspozycji kupon na zapakowanie dwóch dodatkowych prezentów bez konieczności okazywania dowodów zakupu.
Miłośników słodyczy i atmosfery rodem ze świątecznych baśni między 16 a 18 grudnia w godzinach 11:00-19:00 zachęcamy do odwiedzenia Candylandii. W tym czasie zakupy nagradzane będą słodkim poczęstunkiem. Klienci otrzymają uroczy retro rożek, który następnie będzie można samodzielnie napełnić żelkami, pierniczkami, cukrowymi laskami, lizakami, czy Mikołajami z czekolady.
Nie zabraknie też Świętego Mikołaja oczekującego na spotkanie z maluchami. Chętni będą mieli okazję zapozować do wspólnego zdjęcia na tle wielkiego, czerwonego tronu, a w prezencie każde dziecko otrzyma Voucher na rurkę z bitą śmietaną! Starsze dzieci zachęcamy natomiast do odwiedzenia cekinowej Insta-ścianki w kolorze złota. Roześmiane zdjęcia na tle świątecznej bramy balonowej będą miłą pamiątką i pomogą poczuć świąteczny nastrój.
Atrium Targówek
Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.