Kolekcja dezodorantów w sprayu J’ose Paris

Najnowsza propozycja od Eisenberg Paris to świeża, wydajna, a także długotrwała formuła. Elegancki, zmysłowy oraz pełen szacunku dla Twojej skóry zapach, lekki jak mgiełka. Stworzony został z myślą o pielęgnacji skóry i zapewnieniu komfortu na cały dzień. To nowy rytuał w Twojej codziennej pielęgnacji może być stosowany samodzielnie lub jako uzupełnienie perfum J’ose.

J’ose dezodorant w sprayu to świeży, wydajny i długotrwały zapach, który wyróżnia innowacyjna formuła pielęgnacyjna, przyjazna dla skóry i planety.

  • 76,8 składników pochodzenia naturalnego
  • Neutralizuje zapachy ciała, nie blokując naturalnych procesów pocenia się
  • 24-godzinna skuteczność i ochrona
  • 0% alkoholu
  • 0% soli aluminium
  • Bez barwników
  • Testowany dermatologicznie
  • Bezgazowy spray w aluminiowym pojemniku nadającym się do recyklingu

*Obliczenia zgodnie z ISO 16128. Wszystkie dezodoranty Eisenberg są sformułowane „Clean Beauty” i nie zawierają żadnych kontrowersyjnych składników, z aktywnymi składnikami wybranymi tylko ze względu na ich skuteczność. Butelka nadająca się do recyklingu.

Odkryj dezodoranty od Eisenberg Paris

Kolekcja Art of Perfume Eisenberg

Kolekcja Art of Perfume została stworzona przez José Eisenberg — założyciela tej marki. Propozycja ta jest ucieleśnieniem bardzo osobistej koncepcji, w której łączy miłość do sztuki — malarstwa, fotografii, poezji oraz pasji do perfum. Każdy zapach ujawnia świat emocji, wspomnień, które Brazylijski artysta Juarez Machado, kluczowa postać współczesnej sztuki figuratywnej, przeniósł na obrazy. Kolekcja składa się z zapachów dla mężczyzn i kobiet, dostępnych w pojemnościach 100, 50 i 30 ml.

(Ponownie) odkryj J’ose

Kultowe perfumy Eisenberg Paris J’ose są pierwszymi zapachami, które pojawiły się w kolekcji tej marki. Charakteryzują się niepowtarzalnym stylem i charakterem. Odzwierciedlają przede wszystkim osobowość swojego twórcy — José Eisenberga.

Odważ się spróbować… zawsze i wszędzie!

Materiały prasowe Eisenberg Paris.

O kosmetykach w Polsce

Nano beauty
W ostatnich latach w świat kosmetyków wkroczyła nanotechnologia oferująca nowe aktywne składniki, których jeden z wymiarów nie przekracza 100 nm. Nanocząsteczki i nanomateriały znalazły zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym również w przemyśle kosmetycznym. Według producentów nanokosmetyków, zastosowanie tych cząstek zwiększa skuteczność działania kosmetyków i ich biodostępność – biotechnolodzy twierdzą, że obecnie najlepszą formą transportu substancji aktywnych są nanostruktury nośnikowe. Mimo, iż problemy związane z bezpieczeństwem i zdrowiem człowieka w przypadku kontaktu z nano-produktami są do końca nierozeznane i opisane, nanotechnologia na dobre wkroczyła do branży beauty.

Systemy nośnikowe stosowane w preparatach kosmetycznych stanowią magazyn substancji czynnych, ponadto chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych i ułatwiają ich uwalnianie w miejscu docelowym. Najpopularniejsze systemy nośnikowe w preparatach kosmetycznych to nanosfery i nanokapsuły.

Hi-tech beauty
Zabiegi high-tech to procedury z zastosowaniem najnowocześniejszych urządzeń, które pozwalają na przeprowadzanie nieinwazyjnych i relatywnie przyjemnych zabiegów, dających spektakularne efekty w krótkim czasie. Szeroki wybór aparatury, której działanie opiera się na najnowszych technologiach, zarówno w medycynie estetycznej, jak i kosmetologii, gwarantuje wspaniałe rezultaty w redukcji zmarszczek, uszkodzeń posłonecznych, blizn i trądziku. Urządzenia hi-tech umożliwiają lifting twarzy, wyrównanie kolorytu oraz poprawę jakości skóry. Po wykluczeniu przeciwwskazań, można z nich korzystać w każdym wieku, aby spowolnić procesy starzenia i dłużej utrzymać młody wygląd, a także, aby korygować problemy estetyczne wynikające z upływu lat.

Aparaturowe zabiegi hi-tech wykorzystują kilka innowacyjnych technologii, które można stosować pojedynczo bądź zestawić w różne kombinacje: fale radiowe RF, podczerwień IR, ultradźwięki US, masaż próżniowy, mikronakłuwanie oraz różnego rodzaju prądy. Mimo, iż technologie te znane są od dawna, trend hi-tech beauty rozwija się, cięgle dostarczając estetologom nowszą i nowocześniejszą aparaturę. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że zabiegi te wypierają tzw. „białą kosmetykę” – obecnie nie ma praktycznie gabinetu, który nie posiadałby w swojej ofercie zabiegów z wykorzystaniem aparatury hi-tech.

Dbanie o urodę to ważny aspekt życia codziennego. Zwykło się uważać, że szczególnie zainteresowane są nim kobiety, ale mniejszościowa dotychczas grupa męska dynamicznie rośnie, bo mężczyźni też lubią o siebie dbać. Atrakcyjny wygląd sprzyja dobremu samopoczuciu, a także przykuwa uwagę otoczenia. Z zalet zabiegów pielęgnacyjnych zdaje sobie sprawę coraz więcej ludzi, a rosnący dobrobyt społeczeństwa pozwala na korzystanie z usług profesjonalnych salonów w coraz większym stopniu.

Za te „urodowe cuda” odpowiadają utalentowane kosmetyczki. Jest to zawód oferujący obiecujące perspektywy na przyszłość i możliwość ciągłego rozwoju.

Praca na etacie w salonie kosmetycznym to pensja od 1700 zł do 2700 zł netto. Podane widełki są przeciętne, co oznacza, że skrajne przypadki mogą zarabiać mniej lub więcej, niż pokazuje to podany przedział. Różnice w zarobkach wynikają z lokalizacji danego salonu. Większe miasta oferują wyższe pensje w stosunku do mniejszych miejscowości, gdzie zainteresowanie usługami jest mniejsze. Do tego dochodzą nabyte kompetencje oraz ich potwierdzenia – zyskasz na wartości, jeśli specjalizujesz się w kilku zabiegach, a dodatkowo posiadasz dyplomy i certyfikaty zdobyte na szkoleniach i kursach. Jeśli jednak Twoje zaangażowanie w pracę zaowocuje własną działalnością, to możesz liczyć na zyski rzędu 3500 zł – 5000 zł. Zarobki kosmetyczki pracującej na własną rękę uzależnione są od oferowanych cen usług, popularności wśród klientów, posiadanych umiejętności oraz ponoszonych w związku z działalnością kosztów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *