Kolekcja dezodorantów w sprayu J’ose Paris

Najnowsza propozycja od Eisenberg Paris to świeża, wydajna, a także długotrwała formuła. Elegancki, zmysłowy oraz pełen szacunku dla Twojej skóry zapach, lekki jak mgiełka. Stworzony został z myślą o pielęgnacji skóry i zapewnieniu komfortu na cały dzień. To nowy rytuał w Twojej codziennej pielęgnacji może być stosowany samodzielnie lub jako uzupełnienie perfum J’ose.

J’ose dezodorant w sprayu to świeży, wydajny i długotrwały zapach, który wyróżnia innowacyjna formuła pielęgnacyjna, przyjazna dla skóry i planety.

  • 76,8 składników pochodzenia naturalnego
  • Neutralizuje zapachy ciała, nie blokując naturalnych procesów pocenia się
  • 24-godzinna skuteczność i ochrona
  • 0% alkoholu
  • 0% soli aluminium
  • Bez barwników
  • Testowany dermatologicznie
  • Bezgazowy spray w aluminiowym pojemniku nadającym się do recyklingu

*Obliczenia zgodnie z ISO 16128. Wszystkie dezodoranty Eisenberg są sformułowane „Clean Beauty” i nie zawierają żadnych kontrowersyjnych składników, z aktywnymi składnikami wybranymi tylko ze względu na ich skuteczność. Butelka nadająca się do recyklingu.

Odkryj dezodoranty od Eisenberg Paris

Kolekcja Art of Perfume Eisenberg

Kolekcja Art of Perfume została stworzona przez José Eisenberg — założyciela tej marki. Propozycja ta jest ucieleśnieniem bardzo osobistej koncepcji, w której łączy miłość do sztuki — malarstwa, fotografii, poezji oraz pasji do perfum. Każdy zapach ujawnia świat emocji, wspomnień, które Brazylijski artysta Juarez Machado, kluczowa postać współczesnej sztuki figuratywnej, przeniósł na obrazy. Kolekcja składa się z zapachów dla mężczyzn i kobiet, dostępnych w pojemnościach 100, 50 i 30 ml.

(Ponownie) odkryj J’ose

Kultowe perfumy Eisenberg Paris J’ose są pierwszymi zapachami, które pojawiły się w kolekcji tej marki. Charakteryzują się niepowtarzalnym stylem i charakterem. Odzwierciedlają przede wszystkim osobowość swojego twórcy — José Eisenberga.

Odważ się spróbować… zawsze i wszędzie!

Materiały prasowe Eisenberg Paris.

O kosmetykach w Polsce

Według danych GUS z 2016 r., kosmetyki z Polski są eksportowane do ponad 160 krajów, w tym do tak odległych jak Meksyk, Indonezja czy Australia.

Zdecydowanie najważniejszy dla krajowych firm jest jednak rynek wewnętrzny Unii Europejskiej. W latach 2004-2016 dodatni bilans Polski w handlu kosmetykami w Unii wzrósł prawie dziewięciokrotnie – z 231 mln do 2,04 mld zł – co wzmocniło sektor i miało korzystny wpływ na całą polską gospodarkę.

Głównymi kierunkami eksportowymi kosmetyków z Polski są dzisiaj Niemcy, Wielka Brytania i Rosja. W 2016 r. eksport do tych krajów wyniósł odpowiednio 1,77 mld, 1,59 mld i 1,38 mld zł.

Przytoczone dane obejmują eksport kosmetyków wytwarzanych w Polsce zarówno przez firmy z polskim kapitałem jak i firmy międzynarodowe.

Między 2008 a 2016 r. udział eksportu kosmetyków z Polski do Rosji zmniejszył się z 18,5 proc. do 11 proc.

Udział eksportu na Ukrainę również zmalał, z ponad 8 proc. do 3 proc. Na zmiany te wpłynęła m.in.
niestabilna sytuacja polityczna i sankcje gospodarcze. Największy wzrost udziału w eksporcie kosmetyków z Polski, z 8 proc. do 13 proc., odnotowały Niemcy.

Hi-tech beauty
Zabiegi high-tech to procedury z zastosowaniem najnowocześniejszych urządzeń, które pozwalają na przeprowadzanie nieinwazyjnych i relatywnie przyjemnych zabiegów, dających spektakularne efekty w krótkim czasie. Szeroki wybór aparatury, której działanie opiera się na najnowszych technologiach, zarówno w medycynie estetycznej, jak i kosmetologii, gwarantuje wspaniałe rezultaty w redukcji zmarszczek, uszkodzeń posłonecznych, blizn i trądziku. Urządzenia hi-tech umożliwiają lifting twarzy, wyrównanie kolorytu oraz poprawę jakości skóry. Po wykluczeniu przeciwwskazań, można z nich korzystać w każdym wieku, aby spowolnić procesy starzenia i dłużej utrzymać młody wygląd, a także, aby korygować problemy estetyczne wynikające z upływu lat.

Aparaturowe zabiegi hi-tech wykorzystują kilka innowacyjnych technologii, które można stosować pojedynczo bądź zestawić w różne kombinacje: fale radiowe RF, podczerwień IR, ultradźwięki US, masaż próżniowy, mikronakłuwanie oraz różnego rodzaju prądy. Mimo, iż technologie te znane są od dawna, trend hi-tech beauty rozwija się, cięgle dostarczając estetologom nowszą i nowocześniejszą aparaturę. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że zabiegi te wypierają tzw. „białą kosmetykę” – obecnie nie ma praktycznie gabinetu, który nie posiadałby w swojej ofercie zabiegów z wykorzystaniem aparatury hi-tech.

Global anti-aging oraz Healthy aging – nowe podejście do starzenia
Starzenie (aging), jest skomplikowanym, długotrwałym, dynamicznym i nieodwracalnym procesem związanym z upływem lat, zachodzącym w ludzkim organizmie, który ma wpływ na wiele aspektów ludzkiego życia, związanych z aktywnością fizyczną, mentalną i społeczną. Rozpoczyna się niepostrzeżenie po okresie dojrzewania, nasila z biegiem czasu i prowadzi do uszkodzenia wszystkich funkcji organizmu.

Mimo, że jest to proces fizjologiczny i dotyczący każdego z nas, współczesne pokolenia ludzi nie chcą pogodzić się ze zmianami związanymi ze starzeniem, zachodzącymi w ich organizmach. Z roku na rok na całym świecie rośnie liczba osób, dla których zachowanie atrakcyjnego wyglądu do późnej starości jest równie ważne, jak zachowanie aktywnego umysłu i dobrego zdrowia fizycznego. Mimo, iż starzenie to proces naturalny, już od dziesięcioleci zaznacza się tendencja, aby traktować go w kategoriach patologii („choroba starzenia”) wymagającej właściwej diagnostyki, profilaktyki i terapii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *