Pakowanie po kokardę i kraina słodyczy, czyli świąteczne atrakcje w Atrium Targówek!

Świątecznym poszukiwaniom upominków w Atrium Targówek towarzyszyć będą rozmaite atrakcje! Prezenty zapakowane po kokardę, słodki rożek obfitości za zakupy, do samodzielnego napełniania w kolorowym Candy Barze oraz świąteczne dekoracje warszawskiej galerii z pewnością pomogą poczuć świąteczny nastrój i  będą miłym urozmaiceniem przygotowań.

Pięknie i oryginalnie zapakowany prezent potrafi wywołać szczery i wyczekiwany uśmiech na twarzy obdarowanej przez nas osoby. Dlatego w Atrium Targówek między 5 a 23 grudnia, w godzinach 11:00-19:00, pomocnice Świętego Mikołaja, zupełnie za darmo, będą ozdabiały podarki filcowymi rogami renifera, figurkami ze sklejki, suszu owocowego i papieru pakowego w różnej kolorystyce. Każdy kto okaże dwa paragony ze sklepów znajdujących się w galerii, na łączną minimalną kwotę 100 zł, będzie mógł skorzystać z pomocy profesjonalistek! Maksymalnie jeden paragon na minimum 50 zł może pochodzić ze sklepu Carrefour. Z kolei beneficjenci programu lojalnościowego #MaszOkazję dostaną do dyspozycji kupon na zapakowanie dwóch dodatkowych prezentów bez konieczności okazywania dowodów zakupu. 

Miłośników słodyczy i atmosfery rodem ze świątecznych baśni między 16 a 18 grudnia w godzinach 11:00-19:00 zachęcamy do odwiedzenia Candylandii. W tym czasie zakupy nagradzane będą słodkim poczęstunkiem. Klienci otrzymają uroczy retro rożek, który następnie będzie można samodzielnie napełnić żelkami, pierniczkami, cukrowymi laskami, lizakami, czy Mikołajami z czekolady.

Nie zabraknie też Świętego Mikołaja oczekującego na spotkanie z maluchami. Chętni będą mieli okazję zapozować do wspólnego zdjęcia na tle wielkiego, czerwonego tronu, a w prezencie każde dziecko otrzyma Voucher na rurkę z bitą śmietaną! Starsze dzieci zachęcamy natomiast do odwiedzenia cekinowej Insta-ścianki w kolorze złota. Roześmiane zdjęcia na tle świątecznej bramy balonowej będą miłą pamiątką i pomogą poczuć świąteczny nastrój.

Atrium Targówek

Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.

O kosmetykach w Polsce

W większości salonów kosmetycznych czeka na nas długa lista zabiegów, z których części nie jesteśmy w stanie rozszyfrować po nazwie, co właściwie będzie wykonywane na naszej skórze. Kto pyta nie błądzi, więc warto zapytać kosmetyczkę, co to za zabiegi i jakie dają rezultaty. Przy wielu z nich musimy jednak pamiętać o ewentualnych przeciwwskazaniach, które mogą wykluczyć nas z możliwości ich wykonania. Jednak spokojnie, nawet do zwykłego masażu twarzy można znaleźć wiele powikłań, jednak wiele z nich ma charakter czasowy i prędzej czy później zwykle możemy skorzystać z tego, co nas szczególnie zainteresowało.

W większości salonów kosmetycznych najczęściej wykonuje się henny brwi, manicure, pedicure czy depilację. O kwestii twarzy wiele osób zapomina lub decyduje się na jeden zabieg od czasu do czasu. Jednak jeśli chcemy wymiernych i co najważniejsze trwałych efektów, to zwykle niezbędna jest seria.

Jeśli chodzi o zabiegi na twarz to sięgamy po oczyszczanie manualne, peeling kawitacyjny, peelingi chemiczne - przede wszystkim zabiegi z wykorzystaniem kwasów, ale również wybierana jest mikrodermabrazja i mezoterapia igłowa. Każdy z tych zabiegów ma swoje wyjątkowe działanie, wskazania, przeciwwskazania, oraz odpowiednie zalecenia. Jeśli będziemy się do nich stosować z pewnością uzyskamy zadowalający efekt, a nasza skóra będzie promienna.

Tricho beauty
Postęp nauki i techniki, wprowadzanie nowych technologii, zmiany społeczno-kulturowe i demograficzne wywołały w ostatnim czasie zjawisko zainteresowania kondycją i wyglądem włosów oraz skóry głowy, wyrażające się w zmianie dotychczasowych kwalifikacji przedstawicieli różnych zawodów przez przyuczenie się do wykonywania procedur trychoterapeutycznych. W ten sposób rozwinęła się trychologiaktórą można zdefiniować, jako interdyscyplinarną dziedzinę nauki, której przedmiotem badania są włosy i skóra owłosiona głowy, utrzymywanie, przywracanie lub kreowanie ich zdrowia i urody za pomocą metod medycznych (leczenia) i paramedycznych (pielęgnacji).

Trychologia szczególnie silnie rozwija się w kierunku zachowawczych metod trychoterapeutycznych, praktykowanych przez nie-lekarzy. Wiele szkół wyższych uruchomiło specjalności o profilu trychologicznym, które zaopatrują studentów w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trychologa kosmetologicznego. Różne instytucje związane w Polsce z trychologią organizują kongresy i konferencje, które z są miejscem wymiany myśli i doświadczeń środowisk trychologicznych.

Wydaje się, że trend trycho beauty nadal będzie się silnie rozwijał, korzystając zarówno z nowoczesnych technologii, jak i tych naturalnych, nieinwazyjnych w połączeniu ze zmianą nawyków związanych ze stylem życia.

Medical beauty
Cześć usługobiorców branży beauty ze względu na swoje możliwości, oczekiwania czy po prostu wskazania, wynikające z potrzeb skóry, rezygnuje z długoterminowych kosmetologicznych terapii pielęgnacyjnych i przeciwstarzeniowych na rzecz procedur inwazyjnych, medycznych (medical beauty) – choć obarczonych większym ryzykiem powikłań – dających szybkie i trwałe efekty. Zabiegi te są udoskonalane i coraz bardziej dostępne dla odbiorców rynku beauty.

Drugim odłamem tego trendu jest medykalizacja kosmetologicznej części branżyktóra postępuje od kilku lat, powodując, że zabiegi przebiegające z przerwaniem ciągłości naskórka, o większej inwazyjności (ingerencji w tkankę) niż te tradycyjne, wykonywane są przez nie-lekarzy (np. karboksyterapia, mezoterapia mikroigłowa, zabiegi laserowe). Z powodu braku jednoznacznych regulacji prawnych, co do zakresu kompetencji poszczególnych grup zawodowych związanych z upiększaniem ciała i mimo trwającej na ten temat dyskusji w szeroko pojętej branży beauty, trend ten w estetologii kosmetologicznej rozwija się bardzo dynamicznie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *