Kaufland otwiera drugi market w Rzeszowie

Atrakcyjne promocje, powitalny poczęstunek, upominki, a także konkurs Koło Szczęścia – to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów w nowym sklepie Kaufland w Rzeszowie przy al. Rejtana, który zostanie otarty już w najbliższy czwartek, 24 listopada. Rzeszowski market będzie drugą placówką sieci w mieście oraz 238 sklepem Kaufland na mapie Polski.

Atrakcyjny wybór i wszystko w jednym miejscu

Nowy market posiada przestronną powierzchnię wynoszącą ponad 6000 m². Dla zmotoryzowanych osób przygotowano parking z ponad 200 miejscami postojowymi. Klienci nowego sklepu będą mogli skorzystać z szerokiej oferty obejmującej ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowana i starannie skomponowana oferta serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych będzie dostępna przy ladzie obsługowej, gdzie klienci będą mogli liczyć na fachową poradę personelu. Specjalnie z myślą o osobach ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi w sklepie przygotowano Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty z niską zawartością cukru, produkty bezglutenowe, a także coraz bardziej popularne artykuły roślinne. W markecie znajduje się również wędzarnia, która z pewnością ucieszy miłośników aromatycznych wędlin wędzonych na miejscu. Asortyment sklepu Kaufland obejmuje także szeroką ofertę artykułów marek własnych, w tym produkty sprawdzone jakości w atrakcyjnej cenie marki K-Classic, wyroby delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. Poza produktami spożywczymi dostępny będzie także szeroki wybór artykułów higienicznych, kosmetyków czy artykułów gospodarstwa domowego.

W placówce zastosowano wiele udogodnień, które zapewnią klientom komfort podczas zakupów. Osoby preferujące płatności bezgotówkowe będą mogły korzystać z kas samoobsługowych. W markecie do dyspozycji kupujących oddano również szafki depozytowe, toalety oraz specjalne pomieszczenie dla rodziców z dzieckiem. W sklepie zamontowano także nowoczesne panele cyfrowe, na których będzie można sprawdzić ceny produktów, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Kaufland wspiera ponowne wykorzystanie opakowań, dlatego w automacie, który zainstalowano w nowym sklepie, klienci mogą zwracać kaucjonowane szklane butelki, a w zamian otrzymać m.in. bon na zakupy w sklepach sieci.

Wydarzenie specjalne z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym szeroką ofertę promocyjną oraz konkurs z nagrodami – Koło Szczęścia, w którym do wygrania będą produkty spożywcze marek własnych Kaufland oraz bony na zakupy. W zabawie można wziąć udział od czwartku 24 listopada do soboty 26 listopada w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. Dodatkowo dla odwiedzających nowy sklep przygotowano poczęstunek oraz upominki – róże, balony oraz żetony do wózków. W dniach 24-30 listopada konsumenci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej, w tym 30 proc. zniżki na produkty z wędzarni.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 238 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

O kosmetykach w Polsce

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Nano beauty
W ostatnich latach w świat kosmetyków wkroczyła nanotechnologia oferująca nowe aktywne składniki, których jeden z wymiarów nie przekracza 100 nm. Nanocząsteczki i nanomateriały znalazły zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym również w przemyśle kosmetycznym. Według producentów nanokosmetyków, zastosowanie tych cząstek zwiększa skuteczność działania kosmetyków i ich biodostępność – biotechnolodzy twierdzą, że obecnie najlepszą formą transportu substancji aktywnych są nanostruktury nośnikowe. Mimo, iż problemy związane z bezpieczeństwem i zdrowiem człowieka w przypadku kontaktu z nano-produktami są do końca nierozeznane i opisane, nanotechnologia na dobre wkroczyła do branży beauty.

Systemy nośnikowe stosowane w preparatach kosmetycznych stanowią magazyn substancji czynnych, ponadto chronią je przed działaniem czynników zewnętrznych i ułatwiają ich uwalnianie w miejscu docelowym. Najpopularniejsze systemy nośnikowe w preparatach kosmetycznych to nanosfery i nanokapsuły.

Global anti-aging
Z tego też powodu, tak prężnie rozwijały i nadal rozwijają się przeciwstarzeniowe, stosowane subdyscypliny nauki (np. nieformalne specjalności w medycynie i kosmetologii – medycyna przeciwstarzeniowa i kosmetologia przeciwstarzeniowa), które stawiają sobie podobny cel, jednak realizują go w odmienny sposób. Wysiłki kosmetologów oraz lekarzy medycyny estetycznej skierowane na walkę właśnie z tym procesem, skutkują coraz to nowszymi zabiegami przeciwstarzeniowymi.

Pomimo, iż określenia „medycyna anti-aging” czy „kosmetologia anti-aging” powszechnie funkcjonują od dawna, wydaje się, że jak dotychczas, nie były one w pełni rozumiane, wykorzystywane i nie oddawały wielokierunkowego działania tych subdyscyplin. Przez większość ludzi (zarówno usługodawców, jak i usługobiorców) kojarzone były wyłącznie z zabiegami estetycznymi, które za pomocą różnorodnych metod – odpowiednio medycznych i paramedycznych, pozwalają dłużej zachować zdrowy i młody wygląd. Mimo, że w zabiegach tych wykorzystuje się substancje oraz czynniki fizykalne, które z jednej strony stymulują procesy regeneracyjne i przez to „odmładzają” ciało, z drugiej neutralizują czynniki przyspieszające starzenie się organizmu, najczęściej nie działają one przyczynowo, zwalczają jedynie nieestetyczne objawy tego procesu. Należy jednak pamiętać, że anti-aging to także, a może przede wszystkim, prewencja, czyli zapobieganie procesowi starzenia w jedyny prawdziwie skuteczny sposób – za pomocą zmiany nawyków związanych ze stylem życia, unikania zagrożeń środowiskowych i odpowiedniej opieki zdrowotnej.

Od jakiegoś czasu gabinety medycyny estetycznej oraz gabinety kosmetologiczne zaczynają wykorzystywać swój potencjał, wynikający z wielokierunkowej znajomości funkcjonowania ludzkiego organizmu, do podejmowania działań prowadzących do polepszenia jakości życia klientów/pacjentów poprzez zapewnienie im zachowania estetyki ciała aż do późnej starości. Osiągają to właśnie dzięki wczesnej profilaktyce patologii skórnych związanych z wiekiem oraz pielęgnacji zdrowia przez zmianę nawyków już od młodego wieku. Dlatego też można mówić o pewnym trendzie w branży beauty, polegającym na nowym, szerszym podejściu do walki ze starzeniem, tzw. global anti-aging, czyli wprowadzaniu do terapii przeciwstarzeniowych elementów edukacji zdrowotnej i profilaktyki.

W praktyce oznacza to konsultacje nie ograniczające się jedynie do oceny klienta/pacjenta przed zabiegiem estetycznym, ale obejmujące także bardzo szczegółową ocenę dotychczasowych nawyków związanych ze stylem życia oraz określenie potencjału zdrowotnego danej osoby wraz ze zdiagnozowaniem zagrożeń i szans, które można odpowiednio wcześnie ograniczać lub rozwijać. Pakiety global anti-aging obejmują też konsultacje z innymi specjalistami, jak dietetyk, trener personalny czy psycholog.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *