Korzystaj z modowych okazji i wspieraj sadzenie drzew. Przez cały wrzesień we Wrocław Fashion Outlet potrwa akcja „Modne środy w Fashion Club”

1 września we Wrocław Fashion Outletruszy akcja Miesiąc Fashion Club, w ramach której członkowie programu lojalnościowego centrum będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez wybrane marki uczestniczące w programie, wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach oraz zdobyć atrakcyjne upominki. Dodatkowo, podczas trwającej przez cały wrzesień akcji „Razem zazielenimy okolicę”,realizowanej we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej w ramach Programu Zielony Mecenat, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć inicjatywęsadzenia drzew w okolicy centrum. 

Miesiąc Fashion Clubpod znakiem promocji i wspierania środowiska

Miesiąc Fashion Club to akcja, która od kilku lat organizowana jest przez Wrocław Fashion Outlet. Dedykowana jest ona członkom programu lojalnościowego centrum. W tym roku potrwa od 1 do 30 września i będzie przebiegała pod hasłem „Modne środy we Wrocław Fashion Outlet”. W związku z tym we wszystkie środy września (odpowiednio 6, 13, 20 i 27 dnia miesiąca), na członków Fashion Club czekać będą specjalne promocje przygotowane przez najlepsze marki uczestniczące w programie, a także liczne atrakcje. Wśród nich można wymienić wyjątkowe wydarzeniaoraz upominki – niespodzianki przygotowane przez centrum.Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały wrzesień akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu w ramach Programu Zielony Mecenat. W tym roku za każdy zakup dokonany w ramach Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5zł na posadzenie drzew przy ul. Granicznej (tuż obok ronda Pileckiego). „We Wrocław Fashion Outlet uważamy, że zrównoważony rozwój to podstawa w zarządzaniu nowoczesnym centrum handlowym. Dlatego tak chętnie angażujemy się w proekologiczneinicjatywy, w tym na przykład coroczne nasadzenia drzew we wrocławskiej przestrzeni publicznej, które realizowane są w ramach akcji „Razem zazielenimy okolicę”. W minionym roku dzięki zaangażowaniu naszych klientów podczas Miesiąca Fashion Club zebraliśmy kwotę 44 000 zł na zasadzenie i kilkuletnią pielęgnację drzew w okolicy. Dlatego członkostwo w naszym programie lojalnościowym to nie tylko okazja do skorzystania z rabatów, ale także zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet. Warto dodać, że pięciu najbardziej aktywnych członków Fashion Club biorących udział w akcjizostanie nagrodzonych przez centrumdoładowaniem kont klubowych kwotą 100 zł.

Fashion Club – wciąż możesz dołączyć do programu!

Dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać z rabatów i atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu można w bardzo prosty i szybki sposób. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store, zarejestrować się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udać się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Aby na bieżąco otrzymywać informacje o specjalnych ofertach i organizowanych przez centrum outletowe atrakcjach, warto podczas przystąpienia do programu wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, zacząć śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację – umożliwia ona gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie. „Fashion Club liczy już ponad 50 000 członków, którzy podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci rabatu przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Zatem członkostwo w Fashion Club wiążę się ze sporymi oszczędnościami. Dodatkowo klubowicze mogą korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług niedostępnych dla innych”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet.

O kosmetykach w Polsce

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez PMR, konsumenci wybierając kosmetyki, kierują się ich jakością (88%), zapachem (79%), ceną (77%) oraz naturalnością (55%). Cena już dawno przestała być dla klientów najważniejsza, kryterium znanej marki również traci na znaczeniu. Wiąże się to przede wszystkim z silnym w ostatnich latach rozwojem marek własnych. Aż dla 45% respondentów ważne jest, by kupowany kosmetyk był produktem polskim. Wysoka jakość krajowych produktów oraz zaufanie, jakim darzą je konsumenci pozwalają im coraz lepiej konkurować z zagranicznymi markami.

Wciąż najpopularniejszym miejscem zakupów kosmetyków w naszym kraju są drogerie (79%). W tych punktach częściej dokonują zakupów kobiety (86%) niż mężczyźni (67%). Blisko 25% konsumentów dokonuje z kolei zakupu kosmetyków w hipermarketach, a dyskonty wybiera 14% osób.

W najbliższych latach powinno dojść do dalszego wzrostu znaczenia dyskontów, przede wszystkim z racji ich ekspansji, poszerzonej oferty kosmetycznej oraz rosnącego zaufania społeczeństwa do marek własnych. Z kolei hipermarkety, aby zaradzić spadkom sprzedaży kosmetyków, będą najpewniej przebudowywać swoje działy kosmetyczne, próbując upodobnić je do drogerii.

Nutri beauty
Odpowiednio skomponowana dieta (zróżnicowana, bogata w warzywa, owoce i odpowiednie promocje białek, cukrów i tłuszczy) jest niezastąpiona dla prawidłowego rozwoju fizycznego, dobrego samopoczucia, oraz w utrzymaniu młodego, estetycznego wyglądu skóry. Niestety, często codzienny jadłospis przeciętnego człowieka odbiega od ideału i nie zaspokaja wszystkich potrzeb organizmu. Stosowanie odpowiednio dobranych suplementów diety (produktów, które są złożone z witamin, minerałów i innych substancji, traktowanych jako uzupełnienie normalnej żywności) pozwala na uzupełnienie ich braków, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania i narażenia na stres oraz szkodliwego działania czynników środowiskowych.

Globalne podejście do starzenia powoduje, że estetolodzy coraz chętniej wspomagają procedury zabiegowe zaleceniami dotyczącymi diety, posługując się także suplementacją. Rynek nutrikosmetyków (suplementów diety) dynamicznie rozwija się od kilku lat, jednak, jak prognozują analitycy PMR, w latach 2017–2020 dynamika rynku suplementów diety w Polsce wzrośnie do około 8% rocznie. W przypadku skóry, włosów oraz paznokci włączenie nutrikosmetyków do diety ma na celu poprawienie ich kondycji, wspieranie procesów metabolicznych zachodzących w skórze oraz wzmocnienie jej odporności czy pomoc w przywróceniu odpowiedniego stopnia nawilżenia. Wśród najpopularniejszych składników wzmacniająco-regenerującym znajdziemy witaminy (C, A, E, H, grupa B, PP), składniki minerlane (Zn, Fe, Se, Ca), NNKT (omega-3), karotenoidy (likopen), flawonoidy (izoflawony sojowe), wyciągi roślinne np. ze skrzypu polnego czy pokrzywy, aminokwasy(L-cysteina czy L-metionina), drożdże, koenzym Q.

Tricho beauty
Postęp nauki i techniki, wprowadzanie nowych technologii, zmiany społeczno-kulturowe i demograficzne wywołały w ostatnim czasie zjawisko zainteresowania kondycją i wyglądem włosów oraz skóry głowy, wyrażające się w zmianie dotychczasowych kwalifikacji przedstawicieli różnych zawodów przez przyuczenie się do wykonywania procedur trychoterapeutycznych. W ten sposób rozwinęła się trychologiaktórą można zdefiniować, jako interdyscyplinarną dziedzinę nauki, której przedmiotem badania są włosy i skóra owłosiona głowy, utrzymywanie, przywracanie lub kreowanie ich zdrowia i urody za pomocą metod medycznych (leczenia) i paramedycznych (pielęgnacji).

Trychologia szczególnie silnie rozwija się w kierunku zachowawczych metod trychoterapeutycznych, praktykowanych przez nie-lekarzy. Wiele szkół wyższych uruchomiło specjalności o profilu trychologicznym, które zaopatrują studentów w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trychologa kosmetologicznego. Różne instytucje związane w Polsce z trychologią organizują kongresy i konferencje, które z są miejscem wymiany myśli i doświadczeń środowisk trychologicznych.

Wydaje się, że trend trycho beauty nadal będzie się silnie rozwijał, korzystając zarówno z nowoczesnych technologii, jak i tych naturalnych, nieinwazyjnych w połączeniu ze zmianą nawyków związanych ze stylem życia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *