Korzystaj z modowych okazji i wspieraj sadzenie drzew. Przez cały wrzesień we Wrocław Fashion Outlet potrwa akcja „Modne środy w Fashion Club”

1 września we Wrocław Fashion Outletruszy akcja Miesiąc Fashion Club, w ramach której członkowie programu lojalnościowego centrum będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji przygotowanych przez wybrane marki uczestniczące w programie, wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach oraz zdobyć atrakcyjne upominki. Dodatkowo, podczas trwającej przez cały wrzesień akcji „Razem zazielenimy okolicę”,realizowanej we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej w ramach Programu Zielony Mecenat, dokonując zakupów w ramach programu można będzie wesprzeć inicjatywęsadzenia drzew w okolicy centrum. 

Miesiąc Fashion Clubpod znakiem promocji i wspierania środowiska

Miesiąc Fashion Club to akcja, która od kilku lat organizowana jest przez Wrocław Fashion Outlet. Dedykowana jest ona członkom programu lojalnościowego centrum. W tym roku potrwa od 1 do 30 września i będzie przebiegała pod hasłem „Modne środy we Wrocław Fashion Outlet”. W związku z tym we wszystkie środy września (odpowiednio 6, 13, 20 i 27 dnia miesiąca), na członków Fashion Club czekać będą specjalne promocje przygotowane przez najlepsze marki uczestniczące w programie, a także liczne atrakcje. Wśród nich można wymienić wyjątkowe wydarzeniaoraz upominki – niespodzianki przygotowane przez centrum.Dopełnieniem Miesiąca Fashion Club będzie trwająca przez cały wrzesień akcja „Razem zazielenimy okolicę”, realizowana we współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej we Wrocławiu w ramach Programu Zielony Mecenat. W tym roku za każdy zakup dokonany w ramach Fashion Club Wrocław Fashion Outlet przekaże 5zł na posadzenie drzew przy ul. Granicznej (tuż obok ronda Pileckiego). „We Wrocław Fashion Outlet uważamy, że zrównoważony rozwój to podstawa w zarządzaniu nowoczesnym centrum handlowym. Dlatego tak chętnie angażujemy się w proekologiczneinicjatywy, w tym na przykład coroczne nasadzenia drzew we wrocławskiej przestrzeni publicznej, które realizowane są w ramach akcji „Razem zazielenimy okolicę”. W minionym roku dzięki zaangażowaniu naszych klientów podczas Miesiąca Fashion Club zebraliśmy kwotę 44 000 zł na zasadzenie i kilkuletnią pielęgnację drzew w okolicy. Dlatego członkostwo w naszym programie lojalnościowym to nie tylko okazja do skorzystania z rabatów, ale także zadbania razem z nami o środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet. Warto dodać, że pięciu najbardziej aktywnych członków Fashion Club biorących udział w akcjizostanie nagrodzonych przez centrumdoładowaniem kont klubowych kwotą 100 zł.

Fashion Club – wciąż możesz dołączyć do programu!

Dołączyć do programu lojalnościowego Fashion Club i tym samym korzystać z rabatów i atrakcji przygotowanych przez Wrocław Fashion Outlet oraz marki należące do programu można w bardzo prosty i szybki sposób. Wystarczy pobrać na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store, zarejestrować się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie centrum lub udać się do Punktu Informacyjnego bądź dowolnego sklepu uczestniczącego w programie. Aby na bieżąco otrzymywać informacje o specjalnych ofertach i organizowanych przez centrum outletowe atrakcjach, warto podczas przystąpienia do programu wyrazić zgodę na otrzymywanie newsletterów, zacząć śledzić media społecznościowe Wrocław Fashion Outlet, a w przypadku rejestracji podczas wizyty w centrum dodatkowo zainstalować aplikację – umożliwia ona gromadzenie punktów, pozwala sprawdzić ich ilość oraz wyświetla informacje o markach uczestniczących w programie. „Fashion Club liczy już ponad 50 000 członków, którzy podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie zyskują 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci rabatu przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Zatem członkostwo w Fashion Club wiążę się ze sporymi oszczędnościami. Dodatkowo klubowicze mogą korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług niedostępnych dla innych”, podkreśla Katarzyna Warzecha, Marketing DirectorWrocław Fashion Outlet.

O kosmetykach w Polsce

Według danych GUS z 2016 r., kosmetyki z Polski są eksportowane do ponad 160 krajów, w tym do tak odległych jak Meksyk, Indonezja czy Australia.

Zdecydowanie najważniejszy dla krajowych firm jest jednak rynek wewnętrzny Unii Europejskiej. W latach 2004-2016 dodatni bilans Polski w handlu kosmetykami w Unii wzrósł prawie dziewięciokrotnie – z 231 mln do 2,04 mld zł – co wzmocniło sektor i miało korzystny wpływ na całą polską gospodarkę.

Głównymi kierunkami eksportowymi kosmetyków z Polski są dzisiaj Niemcy, Wielka Brytania i Rosja. W 2016 r. eksport do tych krajów wyniósł odpowiednio 1,77 mld, 1,59 mld i 1,38 mld zł.

Przytoczone dane obejmują eksport kosmetyków wytwarzanych w Polsce zarówno przez firmy z polskim kapitałem jak i firmy międzynarodowe.

Między 2008 a 2016 r. udział eksportu kosmetyków z Polski do Rosji zmniejszył się z 18,5 proc. do 11 proc.

Udział eksportu na Ukrainę również zmalał, z ponad 8 proc. do 3 proc. Na zmiany te wpłynęła m.in.
niestabilna sytuacja polityczna i sankcje gospodarcze. Największy wzrost udziału w eksporcie kosmetyków z Polski, z 8 proc. do 13 proc., odnotowały Niemcy.

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez PMR, konsumenci wybierając kosmetyki, kierują się ich jakością (88%), zapachem (79%), ceną (77%) oraz naturalnością (55%). Cena już dawno przestała być dla klientów najważniejsza, kryterium znanej marki również traci na znaczeniu. Wiąże się to przede wszystkim z silnym w ostatnich latach rozwojem marek własnych. Aż dla 45% respondentów ważne jest, by kupowany kosmetyk był produktem polskim. Wysoka jakość krajowych produktów oraz zaufanie, jakim darzą je konsumenci pozwalają im coraz lepiej konkurować z zagranicznymi markami.

Wciąż najpopularniejszym miejscem zakupów kosmetyków w naszym kraju są drogerie (79%). W tych punktach częściej dokonują zakupów kobiety (86%) niż mężczyźni (67%). Blisko 25% konsumentów dokonuje z kolei zakupu kosmetyków w hipermarketach, a dyskonty wybiera 14% osób.

W najbliższych latach powinno dojść do dalszego wzrostu znaczenia dyskontów, przede wszystkim z racji ich ekspansji, poszerzonej oferty kosmetycznej oraz rosnącego zaufania społeczeństwa do marek własnych. Z kolei hipermarkety, aby zaradzić spadkom sprzedaży kosmetyków, będą najpewniej przebudowywać swoje działy kosmetyczne, próbując upodobnić je do drogerii.

Medical beauty
Cześć usługobiorców branży beauty ze względu na swoje możliwości, oczekiwania czy po prostu wskazania, wynikające z potrzeb skóry, rezygnuje z długoterminowych kosmetologicznych terapii pielęgnacyjnych i przeciwstarzeniowych na rzecz procedur inwazyjnych, medycznych (medical beauty) – choć obarczonych większym ryzykiem powikłań – dających szybkie i trwałe efekty. Zabiegi te są udoskonalane i coraz bardziej dostępne dla odbiorców rynku beauty.

Drugim odłamem tego trendu jest medykalizacja kosmetologicznej części branżyktóra postępuje od kilku lat, powodując, że zabiegi przebiegające z przerwaniem ciągłości naskórka, o większej inwazyjności (ingerencji w tkankę) niż te tradycyjne, wykonywane są przez nie-lekarzy (np. karboksyterapia, mezoterapia mikroigłowa, zabiegi laserowe). Z powodu braku jednoznacznych regulacji prawnych, co do zakresu kompetencji poszczególnych grup zawodowych związanych z upiększaniem ciała i mimo trwającej na ten temat dyskusji w szeroko pojętej branży beauty, trend ten w estetologii kosmetologicznej rozwija się bardzo dynamicznie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *